13 November 2016

Anak Buah Baru!



Setelah sekian lama Ayong dan Angah berhenti memproduce anak buah untuk aku, akhirnya hujung bulan lepas 26 Okt 2016 lebih kurang 4am macam tu, bertambah jugak anak buah aku. 



Yeayyyy, thank you Angah for the lucky number nineee!!!!!



Takdelah bosan 4tahun guna jawapan yang sama. Muahahahaha


 











Kiri gambar masa belum sehari pun. Baru lebih kurang 12jam camtu.
Kanan gambar dah seminggu lebih tapi still takde nama. Haha!



I dont know why anak yang ni kemain susah lagi abang aku nak bagi nama. Dekat doblas hari jugak baru jumpa nama. Jangan kata NUR IZZAH TASNIM ni yang last dah la. Eh? Hehehehe. 



Adik-beradik tak ramai. So, anak-anak buah ni la yang meramaikan majlis selalu :)



Even ada masa semak jugaklah telinga aku ni kalau dah reramai tu (haha!) tapi tu lah yang best pun. And im sure anak-anak buah aku semua pun konfem senak telinga selalu pasal aku rajin memekak. Pantang ada yang tak kena. Ahahahaha bertabahlahhhh~



Dah tua camni baru nak merasa ada "adik-beradik" aku ni. Pasalnya dari kecik duk membesau sendiri je. Pergi sekolah sorang. Pergi jalan sorang. Pergi shopping sorang. Pergi balik kampung sorang. Dah kakak & abang beza sampai 15-17tahun, mana taknya. Serupa anak tunggal je dah. Buat apa pergi mana semua lone ranger ngattt. Cedih.



So sekarang ni lah masanya. Anak buah yang sulung pun dah 16tahun dah pandai ajak pergi Tempatan Fest bagai -,- And bulan doblas ni cuti sekolah dah bersuara dah tu ajak balik kampung pasal nak memanjat Bukit Berekeh yang tetiba famous tu. Haha. 



Layan jelah labuuu tadi nak sangat anak buah ramai  -___________________-



Lanje ciked gambar raya dengan anak buah sulung, 16tahun & anak buah nombor lapan, 4tahun. 


And i pun ada anak buah yang; 


14tahun(girl), 


12tahun(girl), 


10tahun(boy), 


8tahun(girl), 


6tahun(boy) 


dannnn 


another 


4tahun(girl)


in between






Fuhhh!





Yang Penat Mengira Anak Buah,
Ain Si Busu Penyayang.

No comments:

Post a Comment