09 May 2016

Wedding



Sekarang ni memang musim ongkawin kan? Asal cuti je kahwin. Asal kahwin je cuti.


Baru ni 07/05 dua pupu aku sebelah ayah kahwin. Macam biasa bila masuk umur camni pantang jumpa mesti ada mulut makcik pakcik duk tanya; "Kau bila lagi?" "Eh, bila nak kahwin?" Huhuhuhu. Kekadang rasa macam malas dah nak attend memana wedding pasal malas nak menjawab. Sobsss


#EttyErman070516


Malas bukan pasal takde calon. Tapi kalau yang tanya tu pun sambil tanya sambil hulur barang seribu dua ye jugak. Mesti semangat je aku nak menjawabnya. Tahun depan pakcik! Tahun depan makcik! Ini tanya modal air liur je. Membazir lagi ada. LOL


Tiga dara atas tu amek berkat pelamin.
Lain tu semua dah mak-mak orang :p


Tapi yang sebenarnya aku ni cucu, sepupu (kiri kanan tu yang bawah tengah tu semua sepupu aku), makcik (yes, si kembar shawl marroon dengan biru tu anak buah aku), nenek (ye jugak pasal si belang atas riba mama dia tu kira cucu sulong aku) terbongsu belah ayah. Sooo aku ada sorang lagi sepupu yang bujang (yang pegang bunga) till you can ask me my turn. Har har har. Tak lama dah. InsyaAllah kalau takde apa bulan 9 ni dia jalan then only I will seriously jawab soalan pakcik makcik. Kah!





Till then,
Simpan dulu soalan makcik pakcik okay?
Muahhh ciked! 

No comments:

Post a Comment