24 May 2016

Rekod Baru. Hiks



Cerita dia weekend hari tu tetiba rasa konfiden datang dalam diri nak drive jauh sesorang.


Biasa aku tak konfiden drive jauh sorang. Asal drive jauh mesti ada teman punya. Paling jauh sorang boleh pergi pun dari Sungai Rambai ke Kelemak jelah. Hahahahaha. Pasalnya takut mengantuk. Drive jauh ni kena banyak bebel baru maintain je energy. Jenis aku layan radio pun tak boleh pergi punya. Setakat dalam Melaka tahan lagi ah.


Tapi hari tu sebab Sabtu tu dah bawak parents aku pergi wedding kat Batu Pahat dengan konfidennya, maka hari Ahad aku pun nekad meluaskan kawasan jajahan sampai ke Pasir Gudang sana. Hehehehe. Saja cabar diri :P


Mak gua sampai rembat balang kuih uollsss!


Dan alhamdulillah i iz servaivvvv de jerni occayyyy :D :D :D


Dua jam pergi. Dua jam balik. Cabaran dia tak sama. Kemain over siap "cabaran" kannn. Hahahahahaha! Kira cabaran ah pasal sorang kan. Pagi gerak dengan tak cukup tidurnya. Malam balik dengan hujan ributnya. Dah lah rabun silau aku ni makin teruk. Bertambah-tambah lagilah nampaknyee -_____-


Tapi tak kisahlah. Quality time tu yang penting. Kah!


Walaupun tak ke mana. Sempat makan tengahari kat Kilang Bateri je. Itu pun kat food court je i guess. Pasal yang hipsturrrrr cafe semua tak bukak lagi masa ni. Faham jelah bebeudak zaman sekarang ni. Eh? Hehehehe. Tapi not bad jugaklah. Best jugak besar tempat dia. Sambil makan sambil cuci mata ;)

 


Sooooo
Yeayyyyyyy
Thank youu pakwe
Sebab percaya dengan saya
Hiks. 

No comments:

Post a Comment